torstai 28. toukokuuta 2015

youtube

etAlkuunsa tulee videossa lohko ja kampiakseli sekä kiertokanget joihin liittyy männät. Kampiakseli paketti menee lohkoon kiinni jossa on valmiina laakerit ja runkopukit tulevat pitämään akselia paikallaan. Päätyyn kasataan vauhtipyörä. Seuraavana kuvioon hyppää kansi johon tulee venttiilit niiden jouset jousikupit joita nokka-akseli painelee. Kannentiiviste väliin ja kansi lohkon päälle. Öljypumppu lohkoon kiinni ja pyörimään ketjulla. Myös jakoketju kasataan paikalleen ja sen koppa. Venttiilikoppa tiivisteen kanssa paikalleen ja alas lohkoon kiinni öljypohja tasoanturin kanssa. Kylkeen kiinni suodatin kotelo, starttimoottori ja vesiputkea. Vesipumppu asennetaan paikoilleen ja kanteen kiinni imusarja kaasuläppäkotelon kanssa. Suuttimet ja johtosarja asennetaan. Ja kuten myös puolat ja tulpanjohdot. Moottorin päätyyn kasataan ilmastoinnin kompura, ohjaustehostimen pumppu ja laturi jotka pyörii moniurahihnalla.Pakosarja kiinnotetään kanteen lämpösuojan kanssa. Nelitahtimoottorin työtahdit ovat imu, puristus, työ ja poistotahti venttiilien hoitaessa seoksen sekä kaasujen liikkeestä jonka sytystytulppa viimeistelee palamiseksi joka muuttuu kampiakselin liikkeeksi jolla päästään eteenpäin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti