Moottoria oli tuki kannattelemassa koska osa moottorin tuennasta oli irti. Tuosta sitten repästiin yhteistuumin loota lattialle.
Sieltä heti yllättti sitte kykäasetelma jonka pultit lähti melkose näppärästi
Ja avensis kaipasi myös uutta vauhtista kun edelline oli löystynyt toleranssien ulkopuolelle
Siinä sitten koko systeemit purettuna
Ja sitten uus vauhtipyörä kiristettiin muistaakseen 88nm
Sen jälkeen tuikattii omatekone kohistustappi koloo ja kiristettiin asetelma
Eikä sen jälkee ollu muuta vaihtoehtoo ku lähtee kahville ja sen jälkee huitasta laatikko takas reikää ja kasata kaikke mitä aluksi purettiin. Kytkimen toimintaperiaatehan on että työsylinteri painaa painelaakeria ja se painaa asetelmaa joka silloin irroittaa kytkimen jolloin voima ei pääse läpi, polkimen kin nostaa niin taas kytkin ottaa kiinni ja päästään eteenpäi.
Kuvia on vähän heikosti mutta töissä yrittää tehä niitä töitä ettei koko aika räplää sitä puhelinta ...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti